hak dostun huzuruna edeblerle girilir
kişinin güzelliği edebinden bellidir
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




ne güzel, insanca, değerli..
Hiç bir güzellik yok ki iyi ahlâkla süslenmemiş olsun..........kutluyorum can-ı gönülden, tam puanımla.........Saniye Sarsılmaz
Çok yerinde bir tesbit.Kutluyorum, saygılarımla...
edepsizede edepli ol ki
edebi öğrensin.))
bu da benden olsun ilham geldi
saygılar
BİR KISA ŞİİRDE BÜYÜK YORUMLU DERİN ŞİİR BU KADAR GÜZEL ANLATILABİLİR. KUTLARIM. SAYGILAR
Edep yahu!Edep o kadar önemli ki tüm sanat ve edebi işlere dahi adını vermiştir.Edebin olduğu herşey güzeldir.Bir kez daha anımsadık.Teşekkürler..
Demek isterim,
Hak dostu her yere edeple girer
Kişi güzelliğini her yerde belli eder
Daha güzel olurdu.
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta