Başımı yastıga koyup gözlerimi her kapatışımda
Sana gözlerimi açmak ne güzel..
Derler ya; Kurt gibi açım, karnım zil çalıyor,
Seni düşünmek doymak ne güzel...
Gönlümün ateşinde erirken umudum
Senden gelen bir mektupla serinlemek ne güzel
Ayaza bile pabucunu ters giydirirken düşüncelerim
Seni çokkk seviyorum demenle ilkbahar olmak ne güzel
Sabah boş yatakta uyandığımda
Şu an, Şimdi senle uyumak ne güzelll
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta