dur
gitme
ne olur
etme
kal yerinde
sürüklenme peşinden
yine üzülen
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




uslan artık
uslan be gönlüm
uslandığında gönül, toprakta dinlendiriyor olacağız kalbı... uslanmasın iyisi mi... bayıldım bu şiire...
tebrikler
belli ki
yine
bir güzele vurulmuşsun...gönül bu,ona hükmetmek mümkün mü ki şair?...tebrikler
Duygularınızı dile getirişiniz mükemmel. Kutlarım.
su gibi akıcı ve hüzünlendiren bikaç kez ard arda okuma istegi uyandıran bir şiir..tebrikler...yüreginize saglık..saygılarımla...
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta