Gözlerinin siyahını.
Unutmak çok zor.
İçimi delerdi bakışın.
Gözlerini al da git,
Ne olur.
Seni çok çok özledim.
Biliyorum yoksun artık,
Küçüğüm neredesin.
Özlemini al da git,
Ne olur.
Nefesimde hıçkırık.
Boğazımda bir düğüm.
İçimde bir yarasın.
Dermanını al da git,
Ne olur.
Sensiz yaşamak
Yaşamak değil
Her günüm oldu zehir
Beni de al git
Ne olur
Kayıt Tarihi : 23.06.2026 13:27:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
Hikayesi:
Ölüm acısı üzerine yazılmış bir şiir. Ölüm karşısındaki çaresizliği ve duyulan acıların dışa vurumu.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!