Beraber ektiğimiz ceviz fidanları
koca ağaç oldular
lakin cevizleri,
Varlığın kadar bereketli...
Koca dallar büyüdü yıllar içinde
gölgeleri var, serinliği var
ama ben
hiçbir mevsim
bir ceviz bile yiyemedim
Güzel de çiçek açıyorlar oysa
bembeyaz umut gibi
ama sonrası yok
Tıpkı
bizim hikâyemiz gibi
Kayıt Tarihi : 24.06.2026 19:05:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!