Gezer salına salına,
Göz kırparak ona buna,
Eli işte,göz oynaşta,
Şeytan tüyü var çapkında.
Uçarıdır,çok uçarı,
Daldan,dala konan arı,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




AY NE GÜZEL DİZELER OLMUŞ.BAY İÇİN DE GEÇERLİ, BAYAN İÇİN DE.ALLAH ÇAPKININDAN KORUSUN SİZİ.
TAM PUAN+ ANTOLOJİ
usta bu çapkınlığın kadını erkeği yok değil mi
yani
cinsiyet fark etmez öyle değil mi
bizim toplumda hep erkeklere mal edilirde çapkınlık
ondan sordum du...))
saygılar
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta