Ben acılarımı yüreğim de saklarım.
Kimseler görmez..
Avuçlarıma döker öyle ağlarım bilmeyenler gözyaşımı anlamaz...
Ben sevdimi ,büyük severim.
Herkes bu sevgiyi taşıyamaz.
Altında ezilir yok olur
Yüreğim onu hatırlamaz...
Ben kalp kırmam, can yakman, canımı yakanında yüreğine dokunmam...
Çeker giderim!
Dönüp baktığında, tozumu bile bulamaz
İşişten geçmiştir .
O andan sonra ölsede işe yaramaz
Suzi
Suzi AyyıldızKayıt Tarihi : 6.04.2024 22:09:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!