AŞK
Senin adını içimden geçirince
bir sigara yanıyor gecenin ucunda,
ellerim ürperiyor sebepsiz.
Hani “seviyorum” derken
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




HANİ SENİ SEVİYORUM DERKEN . TİTREMEK VARDIR YA ONUN GÖZLERİNE BAKINCA KENDİNİ GÖRMEK VARDIR YA İŞTE AŞK BUDUR YANİ ZORDUR AŞKI BULMAK AŞKI YAŞAMAK KALEMİNE SAĞLIK ŞAİRİM
Hani seni seviyorum derken..! ! !
Titremek vardır ya..! !
Hani gözlerinin içine bakınca..! !
Ağlamak vardır ya..! !
Ya hani bir kez olsun..! !
Elin elime değince..! !
Kalbimin orda attığını..! !
Hissetmek vardır ya..! !
İşte budur benim içim aşk..! !harika bir tanım ...şairi kutlarm
Aşkı ne kadar da güzel tarif etmişsiniz, 'Aşk; elini tuttuğunda, gözüne baktığında yüreğinin titremesidir' derim hep, teşekkürler ediyoruz.
Herkesin aynı şeyi hissedip farklı yorumlarla dile getirmesi, açığa vurması , işte şiir budur.....tebrikler
aşkın tabirine ne güzel yakışmış bu yazılanlar değerli MUHSİN YENER,,,yüreğinize sağlık,şaire selam olsun,,,
Nasıl da yazılır nasılda dile gelir nağmeler aşk oturunca yüreğe.. kaleminize ve elinize sağlık.sevgili Muhsin YENER
gencligimde yasanmis güzellikler geldi aklima! tebrikler degerli sairim...
Aşkın hala tam tarifi yok bilirdim,senin ki o tarife daha yakın.
Saygılar
Eyvallah...Aşkın tarifine...
ABİM BENİM ALLAH YÜREGİNE SAGLIK VERSİN SENİ SEVİYORUZ SENİN YETİŞTİRDİGİN HÜRRİYET YILDIZLARIYIZ BİZ SEN VAR OL
Bu şiir ile ilgili 10 tane yorum bulunmakta