"AFARA" nedir bilen var mı?
Belediyeye memur olan bir köylüm, bizim sürekli aynı kanalları seyrettiğimiz için Ülkeden haberimiz olmadığını söyledi.
Yandaş medya ülkedeki fakirleri göstermiyormuş. Ülkemizdeki fakirler daha fakir olmuş.
ALLAH-U EKBER!
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Siyaset tarafı ile ilgilenmiyorum, Hanımefendi Kardeşim. Ya benim verebileceğim hiç bir şey yok. Ya da ben insanlardan ümidimi kestim. Bu nedenle otuz senelik yorgunluğun ardından emekliye ayırdım kendimi. Aktif yani ticari geçim amaçlı siyaseti kast etmiyorum tabi ki. Yalnız insanlarımız bu yazıyı okumalılar. Hiç olmazsa kelime dağarcıklarına yeni birşey eklenir. Lügat fakiriyiz çünkü.Tebrik ediyorum.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta