pencereden gelen
bir çift kanat sesine aydım
dalmışım;
bir dünya dikdörtgen karalamışım
deftere…
bir dünya hapis,
bir dünya zindan dolmuş içerim…
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Merhaba;
Çok güzeldi çok.........Tarzınızı sevdim...Tebrikler.....Sevgiyle kalın.
İçine hüzün katılmış bir Bukowski tadı...Bir yanda düşünce ve sorgulama; diğer yanda dünyaya 'vız çekme'...Kendine has bir tadı var Kaygı şiirlerinin....
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta