bazı şeyleri sadece istemek yetmiyor
gökyüzüne bakıp yıldızlara
ulaşmayı istemek…
okyanusa açılıp sevimli yunuslara
özenip onlar gibi olmayı istemek gibi…
bazen giden bir trenin içindeki
sevdiğinin gitmemesini istemek
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




ne desem bılemıyorum ki..bir tez sunulmuş, duygu yüklü masum ve tüm gücüyle sevmesini bilen yüreğin öğrendiklerinden bir mısra ..istekleri uğruna çalışmak geliyor.. okudukça..treni durdurmak giden sevgiliyi döndürmek hayaline dalıyor insan...duygularımıza sahip cıkmamız gerektiği geliyor bir anda aklıma ve gülüyorumm...üzülmek güzel...mutluluk sonrası sahneler ...ne mutlu bu mutlulugu bulmus kaybetsede dokunabilmiş sevenleree..
duygularınızı çok güzel aktarmışsınız dizelerde
yürek konuşmuş...
saygılar..
Şeref Yıldırım.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta