Mutlu olma ol demek
Geçmiyor ki içimden
Zaman akıp gidiyor
Taşlar oynar yerinden
Gerçek hayat bu değil
Zoru seçtim bilmeden
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Beynimin durduğu şu saatlerde ufkumu açan bu şiir için teşekkürlerr.yüreğinize sağlık
YAZGIMIZA YENİ BİR KİMLİK KAZANDIRMAK YA DA YÖRÜNGESİNİ DEĞİŞTİRMEK GİBİ SEÇENEĞİMİZ YOTUR. KOLAY VEYA ZOR AMA, AKILLICA YÜRÜTMEKLE DE MÜKELLEFİZ. SAYGILARIMLA.
Hayat işte üstadem.Adı mücadele...
Zorluklar olmadan emek verilerek kazanılan zaferlerin ne değeri kalırdı ki.
Allahım metanet ve güç versin.
Gönlünüze esenlik ve mutluluk dileklerimle başarılı eserinizi kutlarım.Sevgi ve saygılarımla.+10+ANT.
Bulunduğun ahvali bilebilmek.Amellerinin eksi ve artısını görebilmek ayrıca bir maharettir.
Mühim olan zor olanlamücadele etmek.
Rabbim kolay geçitlerden geçirmeyi nasip etsin.
Kaleminize sağlık.
Selam ve saygıyla
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta