zoru başarmaktır aşk ve sevdanın yürekte yer bulması bir yerleştimi isteseniz de söküp atamassınız.
ya sev beni bir ömür ya kalbinden söküp at
süründürme sevgimi geçen yıllara inat..
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Kısa ve öz ama mesaj tam yerinde.Güçlü kaleminizi tam puanla kutluyorum.Yüreğinize sağlık.
(Puan hanesi çalışmıyor)
HANİ DERLER YA SEVGİ FEDAKARLIK İSTER İŞTE BU DİZELERDEKİ VE BAŞLIKTA Kİ ZORDAN KASIT BU OLSA GEREK.SEVGİDEN YANA;
ZORU KABULLENMİŞ O ZORLUĞU HER NE PAHASINA OLURSA OLSUN GÖZE ALMIŞ O ZORLUĞA GÖĞÜS GEREN BİR GÜZEL YÜREĞİN İÇTENLİĞİ.
HARİKASIN ABLAM BENİM, İŞTE ÖZ VE DÜRÜSTLÜK BU.KUTLUYORUM.KALEMİN HİÇ SUSMASIN.SAYGILAR
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta