Bir yonca yeşerdi kalbimde
Aylardan bir mart akşamı
Bir güneş doğduki kalbimde
Isıtdı soğuk bir sabahı
Bir ses gelir uzaklardan bana
Karlı dağları aşarak
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




sevgin bitmrsin gönüllere diyorum.. harikaydın
kaleminiz susmasın
Bir yonca yeşerdi kalbimde
Aylardan bir mart akşamı
Bir güneş doğduki kalbimde
Isıtdı soğuk bir sabahı
Bir ses gelir uzaklardan bana
Karlı dağları aşarak
Bir güzelki giderim ona
Kalbimide alıp koşarak
Ne büyük şeref sevildiğini bilmek
Yaşarken yaban ellerde
Öyle büyükki benim aşkım yüreğimde
Yaşanmaz bile devlerde
Alkışlar senin için tam puan sonsuz sevgilerle kal
Çok güzel ve hoş olmuş...tebrikler
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta