Yeter
Zulmetti uzletim.
nümayişde bütün hislerim.
tek başına kalsada, bir başım,
dilim sen doğruyu söyle yeter.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Siire kendimi son derece kaptirmis bir sekilde okuyordum ki... birden takilip kaldim. Bu kadar eski agizla yazma cabasinda bulunulmusken, o 'handikap' lafi olmamis ki... cok ilgisiz kalmis. Umarim alinmaz, olumlu bir elestiri olarak algilarsiniz.
Sevgili Kardeşim Murat,
Safın Belli Olsun Yeter, Harika Bir Şiir, Harika Dizeler, Geldin, Hoşgeldin, Güzel Kalemin Daim Olsun Bende Bir 10 Puan Verdim Hadi Hayırlı Olsun...
Sevgili Murat Coşkuner:
Etkili ve güzel bir şiir olmuş. Tebrik ediyor başarınızın devamını diliyorum. Şiir yolunuz açık olsun hoş geldiniz.
Sevgi ve Saygılarımla.
Her şey gönlünüzce olsun.
Dr. İrfan Yılmaz.
'Çok güneşler batacak ardında,
kırk haramiler masum kalacak masallarda,
kapıları açacak sihirli sözün olmayacak ağzında,
dermanın dizlerinde kalmasada,
sen azık olarak umudunu ye yeter.
Artık yol senin, yol sen,
üzerinden bir yolcu geçsin yeter.'
Şirinizin tamamı gerçekten çok güzel ince hislerle yazılmış.
Yukarıya iliştirdiğim bölüm, can alıcı geldi bana bende müsadenizle not ettim kendime.
Tebrik eder başarılarınız devamını dilerim..
Sevgi ve Saygılarımla.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta