Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Şenkaya/ Erzurum doğumluyum. İlk okulu yeşildemet köyünde okudum. Orta okul ve Liseyi Ağrı Naci Gökçe Lisesi devlet parasız yatılıda okudum. Bir yıl ODTÜ /Makina bölümünde hazırlık sınıfı okuduktan sonra Erzurum Tıp fakültesi,oradan da Diyarbakır Tıp Fakültesine geçip okulu bitirip Doktor oldum. Halen İstanbulda özel bir poliklinik işletmecis olarak çalışyorum.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!