Hak şehrinde kaybolmuşum,mülhak ım,Vedat' ım.
VEDAT KORUN HAYATI
06.03.1947 Eskişehir doğumluyum.İlköğretimi mi Eskişehir'de tamamladım.Yüksek tahsilime,İstanbul Tatbiki Güzel Sanatlar Fakültesi,Seramik Sanatları bölümünde devam ettim.1970 senesinde mezun oldum. Çeşitli iş yerlerinde,mesleğimi sürdürdüm.Bir zaman,inşaat ve iç mimari üzerine çalıştım.Şu anda emekliyim.Boş vakitlerimi, şiir yazarak,resim yaparak,ud dersleri alarak,felsefe ve tasavvuf okuyarak değerlendiriyorum.Tüm şiirlerim,hayatımın geçmiş evrelerindeki birikimklerimin bir ifadesidir.Zaman zaman,farklı şekil ve tavırlarda ortaya çıktılar.Çelişkili görünselerde,zaten yaşamın kendisi çelişkiler yumağı değilmi? Saygılarımla.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!