Gariptir insan, hele ki ben! anlamlandıramazsın sana da garip gelir, boşverirsin.. İnsan bu bazen boşlukta buluveriyor kendisini, kimbilir belkide sığınacak liman, elimden tutacak gördüğümde herşeyi unutacağım, beni sımsıkı saran, kıyamayacağım, bel ...