Sayın Şiir Severler Ben sizin için bir çalışma yaptım, üşenmedim; geçen yılın Eylül ayına gittim ve 25 Eylül'e kadar bizlere burada Günün Şiiri olarak sunulacak (yutturulacak) şiirleri listesini aşağıda veriyorum:
13 Eylül 2006 Nurullah Genç 'Çiçekler Üşümesin' 14 Eylül 2006 Necip Fazıl 'Babad ...
Cezmi ERSÖZ'ün Günün Şiirine değer bulunan metninin yazınsal anlamda bence hiç bir değeri yok. Bu ne bir edebiyat ürünü, ne de bir ŞİİR... Olsa olsa yazarının özel, duygusal metni. Duyguyu ya da yazan kişinin özelini değerlendirmek bilimsel ve nesnel olarak doğru olmaz. Ancak, bu duygu ya da öze ...
Yrınki Günün Şiiri ne yazık ki, 12 Eylül 2005 tarihinde yayımlanmış olan Günün Şiiri olacaktır. Bu geleceği görmek değildir. Bu bir kısırdöngü öyküsüdür. Öykününü yazarı Antoloji.Com'dur. İlgilenenlere duyurulur. Bir kardeşimiz, 'Günün Şiirine kendi şirleri konulmayanlar buradaki şiirleri eleşt ...
Yahya Kemal Beyatlı'yı daha iyi tanımak ve anlamak için Prof. Dr. Mina URGAN'ın Bir Dinazorun Anıları I-II (YKY) adlı iki cit kitapta Yahya Kemal Beyatlı'ya ait yazılanları okumak gerek. Bunlar okunmadan ve bilinmeden 'Ben Yahya Kemal'i tanıyorum.' diyemezsiniz. Esenlik dileklerimle
Antoloji.com artık 2005 yılının günün şiirlerini görmeyelim, bizi cahil konumuna koyan çark dönsün diye 2005 yılı aylarına artım dönüş izni vermiyor. İlgilenen ve merak edenler deneyebilirler. Bu işlem 10 Eylül 2006 tarihinde akşam üzeri gerçekleşti. Merakllılarına duyurulur....
Sayın ANTOLOJİCOM Yöneticileri bir gün önce yazdığım üzere bugün, geçen yılın aynı günündeki Günün Şiiri bölümüne koyduğunuz şiiri koyarak beni HİİİİÇÇÇÇÇÇ ŞAŞIRTMADINIZ. (bakınız, dünkü günün şiiri yorumlarında aerol tarafından yapılan yorum) Sırrı çözdük artık. Kısır bir seçki ve döngü içinde d ...
Antoloji.Com sitesi yöneticisi yarın Günün Şiiri olarak Nevzat Çelik'in 'ELLERİMİ BULSAYDIN' şiirini yayımlamazsanız çoooooookkkkkkk ama çooooooookkkk şaşıracağım!!!!!!!!!! 10 Eylül 2005'te bu şiir yayımlamışsınzı da... Sanırım dönüp dönüp bizi cahil durumunda bırakmaya devam edeceksiniz gibi görü ...
Hasan Hüseyin, Trük edebiyatında 'ırmak şiir'in en büyük temsilcisidir. Aslan yürekli, sevgi yürekli, insan sevdalısı, yüreği ve beyni aydınlık bir halk ozanıdır. Halk ozanlarıyla dolu bir toprağın, Anadolu toprağının ozanlar diyarı Sivas'ta doğmuştur. 'Haziran'da Ölmek Zor' demiştir; yazgıya bak ...
Sevgili şiir severeler, Günün şiiri olarak konulan bu ŞEY bir şiir değil ki, günün şiiri olarak seçilmiş. Bu ne bir şiir, ne bir edebiyat ürünü. Bu hiç birşey... Ben yine yazana birşey demiyorum. Bunu övenlere lütfen şiir bilginizi, edebiyat ve sanat bilginiz, beğeni düzeyinizi lütfen bir kez d ...
Sevgili Osman Demircan Kardeşim, Meramınızı ve siteminizi gerçekten çok iyi anladım. Umarım anlaması gerekenler de anlar. Ancak, keşke bunu muhteşem usta Atilla İlhan'ın şiirinin Günün Şiiri yapıldığı günde değil de, başka bir günde (Örneğin; dün) yapsaydınız diye geçti içimden. Sanırım beni an ...
Sayın Ulvi Ziya Bey, Burası EDEPLİ, UYGAR, TERBİYELİ insanların edebiyat, sanat ve şiir üzerine görüş ve düşüncelerini açıkladıkları SAYGIn bir alandır. Terbiye, edep sınırlarını epeyce aşan yorumunuzdaki tüm değerlendirme ve kavramları aynen size iade ediyorum. Lütfen, bu alanı artık bu tür yakl ...
Bugün 'Günün Şiiri' olarak seçilen ve Sn. Sunay Akın'a ait olan dizelere salt yazarı tanınmış olduğu için eleştiriden korkmak ya da hak etmediği halde övgüler düzmek dürüstlük adına, erdem adına, sanat adına ve şiir adına çok utanılacak bir yaklaşım ve duygu. Sayın Sunay Akın'a ait olan 'Virgül' ad ...
Seazi KARAKOÇun bu dizlerini okuyup sevenlere hemen ardından saygıyla adını andığım ATİLLA İLHAN ın şiirlerini okumalarını hararetle öneririm. Ayırıca, muhteşem şiirlerini sesinden dinlemek isteyenlere 'kendi sesinden Atilla İlhan şiirleri' CDsini de öneririm. SEZAİ KARAKOÇ un bu şiiri gerçekten n ...
Sayın Doktor Günay, Ben de size GÜLLER atıyorum. Ancak, şiir olayı neferlikle olmuyor. Çünkü sanat ne savaş alanı ne de cenk. Bu alan gönül alanı, beyin alanı, yaratı alanı, özgünlük alanı... Vasat şiire kim yazarsa yazsın VASAT denir, KÖTÜ denir, ŞİİR değil denir vs vs... Yazana göre durum de ...
Sayın GEZGİNEM, Bu alanda yazı yazan her insanın görüşüne ciddi anlamda saygı duyuyorum. Faruk Nafiz Çamlıbel, benim de mensubu olmaktan çok büyük onur duyduğum Kabataş Erkek Lisesi'nde Edebiyat Öğretmenliği yapmış ve bugün lisemizde onun adına bir de müze kurmuş durumdayız. Benim can edebiyat ö ...
FARUK NAFİZ ÇAMLIBEL gibi, 'Han Duvarları' gibi bir başyapıtı yaratan ustalar da bzen böyle şiir değil de, şarkı sözü yazabiliyorlar. Bir kişinin şiir alanında üstad olması, onun her zaman iyi ürünler verdiği anlamına gelmiyor. Yukarıdaki metin [şiir değil] FARUK NAFİZ ÇAMLIBEL için başarısız, köt ...
SAYIN CELEP, Burası bir şiir sitesi... İnançların, dinsel duyguların buralarda tartışma konusu yapılmasını hiç am hiç doğru bulmuyorum. Kutsal değerlerin 'benden olan, olmayan', 'bizden olan, olmayan', 'inançlı, inançsız' gibi bölücülük ve ayrımcılık yaratacak biçimde yıpratılmasını ve ülkemize z ...
Sevgili Bayam Kardeşim, Şiirlerinizle ilgili görüşlere genel olarak baktım. Hemen hemen yazan herkes size ÖVGÜLER yağdırmış. Vallahi bu övgüler sizin şiir serüveniniz için hayırlı değil. Eğer bu övgüleri kendinize ölçüt olarak alırsanız, bu yazdıklarınızda şiir adına bir adım ilerleyemezsiniz. ...
Bugün 'Günün Şiiri' olarak seçilmiş olan ve güzel Türkçemizden epeyce uzaklarda bulunan sözcükler kullanılarak yazılmış bu metin için (şiir değil) yazık yazmamak konusunda çok düşündüm. Bu metin ve yazarı hakkında yazılanları okudum. Bu kişiyi ve yazdığını öven kişilerin ortaya konulan eserden ziy ...
Sayın TAN, burada iyi niyetle eleştirilerin yapıldığının bir kere ilke olarak varsayılması gerekir. En azından edebiyat alanında bir profesyonel olan benim Günün Şiirinde neden ben burada değilim kaygım hiç yok, olmadı ve olmayacak. Bunu hiç ama hiç önemsemiyorum. Önemsesem, Antoloji.com'da yetki ...
Ben artık yoruldum. Neredeyse PES edeceğim. Sayın Antoloji.Com yetkilileri ne olur, yalvarıyorum buraya ne zaman ŞİİR koyacaksınız? Günün Şiiri bölümünde artık birazcık arada bir de olsa şiir görmek istiyorum... Bu konulan parça için Sayın YURTSEVER Kardeşime birşey demiyorum. İyi niyetle kalem ...
Dün seçilen ve Günün Şiir olarak yayımlanan ve bana göre Kara Pazartesi Şakası olan tuhaf şeyden sonra Hüseyin Ferhad'ın şiir doğrusu İLAÇ gibi geldi. Hüseyin Ferhad nitelikli şiir alanında yaratma ve emek verme sürecini onurla, saygınlıkla sürdüren bir ozan. Ozan diyorum; çünkü Hüseyin Ferhad'ın ...
Seni Asla Lekeleyemem
Cezmi Ersöz
12.09.2006 - 21:22Sayın Şiir Severler
Ben sizin için bir çalışma yaptım, üşenmedim; geçen yılın Eylül ayına gittim ve 25 Eylül'e kadar bizlere burada Günün Şiiri olarak sunulacak (yutturulacak) şiirleri listesini aşağıda veriyorum:
13 Eylül 2006 Nurullah Genç 'Çiçekler Üşümesin'
14 Eylül 2006 Necip Fazıl 'Babad ...
Seni Asla Lekeleyemem
Cezmi Ersöz
12.09.2006 - 09:18Cezmi ERSÖZ'ün Günün Şiirine değer bulunan metninin yazınsal anlamda bence hiç bir değeri yok. Bu ne bir edebiyat ürünü, ne de bir ŞİİR... Olsa olsa yazarının özel, duygusal metni. Duyguyu ya da yazan kişinin özelini değerlendirmek bilimsel ve nesnel olarak doğru olmaz. Ancak, bu duygu ya da öze ...
Hazan Bahçeleri
Yahya Kemal Beyatlı
11.09.2006 - 19:48Yrınki Günün Şiiri ne yazık ki, 12 Eylül 2005 tarihinde yayımlanmış olan Günün Şiiri olacaktır. Bu geleceği görmek değildir. Bu bir kısırdöngü öyküsüdür. Öykününü yazarı Antoloji.Com'dur. İlgilenenlere duyurulur. Bir kardeşimiz, 'Günün Şiirine kendi şirleri konulmayanlar buradaki şiirleri eleşt ...
Hazan Bahçeleri
Yahya Kemal Beyatlı
11.09.2006 - 12:29Yahya Kemal Beyatlı'yı daha iyi tanımak ve anlamak için Prof. Dr. Mina URGAN'ın Bir Dinazorun Anıları I-II (YKY) adlı iki cit kitapta Yahya Kemal Beyatlı'ya ait yazılanları okumak gerek. Bunlar okunmadan ve bilinmeden 'Ben Yahya Kemal'i tanıyorum.' diyemezsiniz. Esenlik dileklerimle
Ellerimi Bulsaydin
Nevzat Çelik
10.09.2006 - 22:48Antoloji.com artık 2005 yılının günün şiirlerini görmeyelim, bizi cahil konumuna koyan çark dönsün diye 2005 yılı aylarına artım dönüş izni vermiyor. İlgilenen ve merak edenler deneyebilirler. Bu işlem 10 Eylül 2006 tarihinde akşam üzeri gerçekleşti. Merakllılarına duyurulur....
Ellerimi Bulsaydin
Nevzat Çelik
10.09.2006 - 09:33Sayın ANTOLOJİCOM Yöneticileri bir gün önce yazdığım üzere bugün, geçen yılın aynı günündeki Günün Şiiri bölümüne koyduğunuz şiiri koyarak beni HİİİİÇÇÇÇÇÇ ŞAŞIRTMADINIZ. (bakınız, dünkü günün şiiri yorumlarında aerol tarafından yapılan yorum) Sırrı çözdük artık. Kısır bir seçki ve döngü içinde d ...
Acılara Tutunmak
Hasan Hüseyin Korkmazgil
10.09.2006 - 09:27Sayın KANAT,
Hasan Hüseyin kalitesinde kaç şair var? Bu kalitede sitede geçilmeyecek kadar çok şiirden birkaç örnek versenize...
Acılara Tutunmak
Hasan Hüseyin Korkmazgil
09.09.2006 - 09:05Antoloji.Com sitesi yöneticisi yarın Günün Şiiri olarak Nevzat Çelik'in 'ELLERİMİ BULSAYDIN' şiirini yayımlamazsanız çoooooookkkkkkk ama çooooooookkkk şaşıracağım!!!!!!!!!! 10 Eylül 2005'te bu şiir yayımlamışsınzı da... Sanırım dönüp dönüp bizi cahil durumunda bırakmaya devam edeceksiniz gibi görü ...
Acılara Tutunmak
Hasan Hüseyin Korkmazgil
09.09.2006 - 08:59Hasan Hüseyin, Trük edebiyatında 'ırmak şiir'in en büyük temsilcisidir. Aslan yürekli, sevgi yürekli, insan sevdalısı, yüreği ve beyni aydınlık bir halk ozanıdır. Halk ozanlarıyla dolu bir toprağın, Anadolu toprağının ozanlar diyarı Sivas'ta doğmuştur. 'Haziran'da Ölmek Zor' demiştir; yazgıya bak ...
Bir Yeraltı Nehrini Beklerken
Adnan Yücel
08.09.2006 - 20:38Sevgili şiir severeler,
Günün şiiri olarak konulan bu ŞEY bir şiir değil ki, günün şiiri olarak seçilmiş. Bu ne bir şiir, ne bir edebiyat ürünü. Bu hiç birşey... Ben yine yazana birşey demiyorum. Bunu övenlere lütfen şiir bilginizi, edebiyat ve sanat bilginiz, beğeni düzeyinizi lütfen bir kez d ...
Adım Sonbahar
Attila İlhan
07.09.2006 - 15:29Sevgili Osman Demircan Kardeşim,
Meramınızı ve siteminizi gerçekten çok iyi anladım. Umarım anlaması gerekenler de anlar. Ancak, keşke bunu muhteşem usta Atilla İlhan'ın şiirinin Günün Şiiri yapıldığı günde değil de, başka bir günde (Örneğin; dün) yapsaydınız diye geçti içimden. Sanırım beni an ...
Monna Rosa -IV- Ve Monna Rosa
Sezai Karakoç
06.09.2006 - 14:55Sayın Ulvi Ziya Bey,
Burası EDEPLİ, UYGAR, TERBİYELİ insanların edebiyat, sanat ve şiir üzerine görüş ve düşüncelerini açıkladıkları SAYGIn bir alandır. Terbiye, edep sınırlarını epeyce aşan yorumunuzdaki tüm değerlendirme ve kavramları aynen size iade ediyorum. Lütfen, bu alanı artık bu tür yakl ...
Noktalı Virgül
Sunay Akın
06.09.2006 - 14:48Bugün 'Günün Şiiri' olarak seçilen ve Sn. Sunay Akın'a ait olan dizelere salt yazarı tanınmış olduğu için eleştiriden korkmak ya da hak etmediği halde övgüler düzmek dürüstlük adına, erdem adına, sanat adına ve şiir adına çok utanılacak bir yaklaşım ve duygu. Sayın Sunay Akın'a ait olan 'Virgül' ad ...
Monna Rosa -IV- Ve Monna Rosa
Sezai Karakoç
05.09.2006 - 18:04Sayın Ulvi Ziya Beyefendi,
'Sizlerden ricam buradaki herkesle polemiğe girerken derinliğinizi de kontrol etmenizdir. Sizden rica ediyorum yazınızda kullandığınız 'GAVUR' sözcüğünün anlamını lütfen araştırır mısınız? 'Gavur'un sözlük anlamı nedir? Dünyada 'gavur' kavramına giren tek millet vardır ...
Monna Rosa -IV- Ve Monna Rosa
Sezai Karakoç
05.09.2006 - 12:54Seazi KARAKOÇun bu dizlerini okuyup sevenlere hemen ardından saygıyla adını andığım ATİLLA İLHAN ın şiirlerini okumalarını hararetle öneririm. Ayırıca, muhteşem şiirlerini sesinden dinlemek isteyenlere 'kendi sesinden Atilla İlhan şiirleri' CDsini de öneririm. SEZAİ KARAKOÇ un bu şiiri gerçekten n ...
Gizli Bakışlar
Faruk Nafiz Çamlıbel
04.09.2006 - 23:04Sayın Doktor Günay,
Ben de size GÜLLER atıyorum. Ancak, şiir olayı neferlikle olmuyor. Çünkü sanat ne savaş alanı ne de cenk. Bu alan gönül alanı, beyin alanı, yaratı alanı, özgünlük alanı... Vasat şiire kim yazarsa yazsın VASAT denir, KÖTÜ denir, ŞİİR değil denir vs vs... Yazana göre durum de ...
Gizli Bakışlar
Faruk Nafiz Çamlıbel
04.09.2006 - 20:44Sayın GEZGİNEM,
Bu alanda yazı yazan her insanın görüşüne ciddi anlamda saygı duyuyorum. Faruk Nafiz Çamlıbel, benim de mensubu olmaktan çok büyük onur duyduğum Kabataş Erkek Lisesi'nde Edebiyat Öğretmenliği yapmış ve bugün lisemizde onun adına bir de müze kurmuş durumdayız. Benim can edebiyat ö ...
Gizli Bakışlar
Faruk Nafiz Çamlıbel
04.09.2006 - 12:59FARUK NAFİZ ÇAMLIBEL gibi, 'Han Duvarları' gibi bir başyapıtı yaratan ustalar da bzen böyle şiir değil de, şarkı sözü yazabiliyorlar. Bir kişinin şiir alanında üstad olması, onun her zaman iyi ürünler verdiği anlamına gelmiyor. Yukarıdaki metin [şiir değil] FARUK NAFİZ ÇAMLIBEL için başarısız, köt ...
Yağmur
Nurullah Genç
04.09.2006 - 12:53SAYIN CELEP,
Burası bir şiir sitesi... İnançların, dinsel duyguların buralarda tartışma konusu yapılmasını hiç am hiç doğru bulmuyorum. Kutsal değerlerin 'benden olan, olmayan', 'bizden olan, olmayan', 'inançlı, inançsız' gibi bölücülük ve ayrımcılık yaratacak biçimde yıpratılmasını ve ülkemize z ...
Acıyı görmek mi istiyorsun? Gözlerime Bak
Ertuğrul Bayam
03.09.2006 - 00:06Sevgili Bayam Kardeşim,
Şiirlerinizle ilgili görüşlere genel olarak baktım. Hemen hemen yazan herkes size ÖVGÜLER yağdırmış. Vallahi bu övgüler sizin şiir serüveniniz için hayırlı değil. Eğer bu övgüleri kendinize ölçüt olarak alırsanız, bu yazdıklarınızda şiir adına bir adım ilerleyemezsiniz. ...
Yağmur
Nurullah Genç
01.09.2006 - 22:21Bugün 'Günün Şiiri' olarak seçilmiş olan ve güzel Türkçemizden epeyce uzaklarda bulunan sözcükler kullanılarak yazılmış bu metin için (şiir değil) yazık yazmamak konusunda çok düşündüm. Bu metin ve yazarı hakkında yazılanları okudum. Bu kişiyi ve yazdığını öven kişilerin ortaya konulan eserden ziy ...
Tren
Cafer Yurtsever
24.08.2006 - 13:49Sayın TAN, burada iyi niyetle eleştirilerin yapıldığının bir kere ilke olarak varsayılması gerekir. En azından edebiyat alanında bir profesyonel olan benim Günün Şiirinde neden ben burada değilim kaygım hiç yok, olmadı ve olmayacak. Bunu hiç ama hiç önemsemiyorum. Önemsesem, Antoloji.com'da yetki ...
Tren
Cafer Yurtsever
24.08.2006 - 00:13Ben artık yoruldum. Neredeyse PES edeceğim. Sayın Antoloji.Com yetkilileri ne olur, yalvarıyorum buraya ne zaman ŞİİR koyacaksınız? Günün Şiiri bölümünde artık birazcık arada bir de olsa şiir görmek istiyorum... Bu konulan parça için Sayın YURTSEVER Kardeşime birşey demiyorum. İyi niyetle kalem ...
Külleri Eşelemek
Hüseyin Ferhad
22.08.2006 - 21:33Dün seçilen ve Günün Şiir olarak yayımlanan ve bana göre Kara Pazartesi Şakası olan tuhaf şeyden sonra Hüseyin Ferhad'ın şiir doğrusu İLAÇ gibi geldi. Hüseyin Ferhad nitelikli şiir alanında yaratma ve emek verme sürecini onurla, saygınlıkla sürdüren bir ozan. Ozan diyorum; çünkü Hüseyin Ferhad'ın ...
Toplam 66 mesaj bulundu