Ben şimdi
yıkılan dünyaların ağıtlarını
başındaki yazmasına işleyen anamın
rüyalarındaki o yitik ülkeyim.
Ben şimdi
gök delinmişçesine yağmur yağıyor
ben seni düşünüyorum
bütün güzel sıfatlar geçiyor dağarcığımdan
birde yağmurdan saklanan anılar geliyor aklıma
Bizi sığırcıkların uyandırdığı sabahlarda düşerdik yollara
Hep erkenden biterdi günlerimiz
Ekmeğimizi ve ümidimizi bölüşür
Halaylarla meydan okurduk umutsuzluğa
Ne vakit elini tutsam
Kadifeden kuşlar uçardı sesimde
Usul usul büyüyen kız çocuklarına
1
Denizin mavisini görebileceği bir duvara tutunur erguvan
Dokununca kapanan küstüm çiçekleridir mimozalar
1
Unutmaya çalıştım önce
Baktım olmuyor, anlamaya çalıştım sonra
Pek başarılı olduğum söylenemez ya
Çiçek adları gibi güzeldi varlığın
Keçi çobanı/öykü
***
Öğlen güneşi öyle parlaktı ki bütün keçiler kaynağın başında toplanmış kana kana su içiyorlardı,küçük kız da keçiler gibi eğilmiş dudaklarını suya değdirerek su içiyordu,yeşil gözleri suda dört yapraklı bir gonca gibiydi.




-
Sümeyye Kum
-
Öykü Özlü
Tüm YorumlarBugün rastgele bir sahaftan Ay Günlüğü'nü 1tl olmasından dolayı şiir lan alayım diyerek aldım, ne mutlu bana 1 tlye belki asırlık umutlar sığdırdım kalbiniz gibi kaleminizde dev tebrik ediyorum
serbest anlatım cesurca şiirlerinizi beğendim başarılar dilerim