Suç sen de...
Sen gençliğini yaşadın,
Elele yürüdün bu sokaklar da,
Bahçe demirlerine yaslandın,
Meraklı komşulara inat,
Loş ışıklı kuytularda koklaştın,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Güzeldi. Kutlarım. Saygılar.
Selma hanımın kaleminden yine harika dizeler yansımış. Kutluyorum.
Önemli olan pişmanım demekten önce pişmanım demeyi gerektirecek yanlışları yapmamak değil midir sevgili şair...Sonrası kimin kimi suçlamasında değil , öncesinde kalanlardadır . İşte bu şiir gibi .
Kutluyorum....
Yüreğine sağlık, bazı değerleri anlayabilmek için, illa kaybetmek mi gerekir? Yüreğinde acıya yer olmasın ablacığım, sevgilerimle.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta