ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




abbas bey sıırlerınız cok guzel eskıdende guzeldı
merhaba hemşerim ilk defa bu sitede bir siverekli hemşerime rastladım ve çok sevindim inan şiirlerini de okudum güzeller benimle iletişim kurmak istersen bana yazmaya çalış olurmu selamlar ha bu arada ben siverekte oturmuyorum ayrılalı uzun zaman oldu selamlar
GELİRMİSİN
Bir gül olsam dağlarda
Kıyarmısın beni koparmaya dalımdan
Gecenin koyu karanlığında
Bir güvercin gibi
Gelip konsam pencerene
Yaprakların dallardan döküldüğü
Mevsimde
İçeri alıp ısıtırmısın beni
Ya da
Ellerim kelepçede
Saçlarım darmadağınık
Günyüzü görmemiş tenimle
Girsem eyvan kapısından içeriye
Sarılırmısın severmisin
Sevdiğim geldi diye
Yürüsem Siverek ovasını
Şilan çayından uzaklara
Kayıp etsem ömrümü karacadağ da
Zılgıt ile türkü ile gelirmisin beni bulmaya
Gelirmisin kan kırmızısı güllerle
Bitmeyen umutlarla
Ardım sıra Dicle ye doğru
Gelirmisin yüreğinde sevdamızla
Güneşin doğduğu dağlara doğru
Gelirmisin hayatın tutsaklığından kaçıp
Yüreğimdeki özgürlüğe gelirmisin
Ramazan Kayak