Seviyorum baharı
Seviyorum yazı
Seviyorum bir güz ayazında
Islık çalmayı
Ayağımla bir taşı
Yol boyu taşımayı seviyorum.
Ya da yoldan geçen kaplumbağaya
Avucumla su taşımayı.
Dökülen yaprağı,
Yeşeren fidanı,
Damlasını her bir yağmurun
Ve güneşin bütün ışınlarını
Yalın ayak koşmayı
Ve yağmurda ıslanmayı
Ha bir de hayal kurmayı seviyorum
Gelmiş, geçmiş, gelecek
Ne varsa güzele dair hayal kurmayı.
Kayıt Tarihi : 28.06.2026 19:22:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!