Her mevsimde yüreğimin sesi ve çarpışı aynıdır.
-
15.09.2008
-
26.08.2008
-
10.06.2008
-
28.03.2008
-
04.08.2008
-
05.03.2008
-
10.03.2009
-
11.05.2009
-
30.04.2008
-
30.12.2007
-
13.02.2008
-
26.02.2008
-
22.05.2009
-
08.03.2010
-
07.09.2009
-
09.02.2009
-
10.06.2009
-
06.10.2008
-
09.01.2009
-
15.04.2009
-
15.11.2007
-
29.05.2008
-
19.12.2008
-
25.03.2008
-
28.07.2012
-
18.01.2008
-
04.07.2008
-
29.07.2008
-
06.04.2011
-
03.11.2008
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Yaşamın penceresinden ilk bakışıydı.
Dağlardaki kara, yerdeki buza rağmen hiç üşümedi; hiç kaymadı ayağı, hep tutundu, desteği olmadı yanında ama, daima dikdi başı, daima sıcacık ve ışıklıydı yüreği. Giz perdelerinin arkasından bakmadı hiç yaşama. Gündüz güneşte, gece ay ve yıldızlarda buldu ışığı ve hep aynı kaldı yüreği, sıcak ve sevgi dolu...



