REZERVE
Taksim de, İstiklal’de bırakıyorum ruhumu,
İlerleyerek kayboluyor kalabalığın arasında,
Metroda ki insan yüzlerinde arıyorum umudumu,
Bilerek olmadığını o kalabalıkta.
Gözlerimin altına çukurlar iniyor,
Mor ve itici,
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Tebrikler beğeniyle okudum
Sedat bey tebrikler gerçekten çok güzel bir serbest şiir olmuş çalışmalarınız izleyeceğim...
Taksim de, İstiklal’de bırakıyorum ruhumu,
İlerleyerek kayboluyor kalabalığın arasında,
Metroda ki insan yüzlerinde arıyorum umudumu,
Bilerek olmadığını o kalabalıkta.
Gözlerimin altına çukurlar iniyor,
Mor ve itici... özellikle bu giriş bölümü beni uzaklara götürdü şiirinizin içinde gerçekten hissedilerek yazılmış olmalı...Tebrikler
ayrıntıları bu denli seçebilen bakış açının aydınlığının ve sözcüklerle barışıklığının sürekliliği dileğiyle...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta