Elime aldım seni, dünya sandım
Sarıydın önce, güneş gibi inatçı
Sonra beyazladın, yaş aldıkça
Tıpkı benim saçlarım gibi
Bir nefes...
Ve bin parça oldun
Kim nereye savrulursa
Hiçbirine "kal" diyemedin
Topraktan geldin, toprağa gidiyorsun
Arada bir rüzgârın misafirisin sadece
Tutmak istediklerim hep böyle değil mi?
Sıkınca kaçan, bırakınca uçan
Biz de böyleyiz işte
Bugün buradayız, yarın toz
Adımız kalır belki bir çatlaktan
Ama biz... biz dağılır gideriz
Korkma ama
Dağılmak da bir varoluş
Bin yere tohum bırakmaktır
Hiç görmediğin bahçelerde açmak
Üfle beni
Ben hazırım gitmeye
Kayıt Tarihi : 26.06.2026 11:08:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!