ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




şiirlerin sıradan değil, farklı mı dersler bana çok yabancı gelmedi ama düşündürücü ve felsefi içerikli, uzun bir gezintide kaybolurcasına...görüşmek üzere
Osman Bey merhaba, nitelikli ama medyada ve kitapçı raflarında yer bulamayan şairler için hazırladıgımız alternatif bir şiir antolojisi ile ilgili olarak sizinle iletişim kurmak istiyoruz.Lütfen benimle temasa geçerseniz memnun olurum.Saygılarımla/Fadıl Oktay
Hayatımın 3 aylık küçük bir bölümünde tanıdığım ve bu süre içerisinde kendisinden çok şey öğrendiğim,şiirlerini tesadüfen burda gördüğüm vede bu güzel dizelerin ancak ona yakışacağını düşündüğüm birisi.Osman Olmuş
Sevgili Osman, ortak dostumuz Bülent Çuhadaroğlu (telekomdan) sayesinde şiirlerini okumak fırsatı buldum.
Biraz nesir havasında ama harika yazılar...Tanışırız bir gün umarım..
Bin Şiirle Kalasın
Bürran Saka