biliyorum
olmayacak bir düş
inadına düş/tü işte
gelsen de gelmesen de
bilmiyorum
sensiz nereye kadar
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




bir düş
inadına
düş/tü işte
....
burası güzel.
...............
ihsan arı
biliyorum
olmayacak bir düş
inadına düş/tü işte
gelsen de gelmesen de
bilmiyorum
sensiz nereye kadar
ama bildiğim tek şey
içim kan ağlasa da
olsa da yokluğun tokat gibi
dayanacağım
ama asla büyük
konuşmayacağım
konuşmuştum
önceleri…
yine güzeldi zevkle okudum,ellerine ve yüreğine sağlık....
Evet bir yeni şiir ve bu da güzel..
Siz en sonunda bana serbest vezinde şiir yazdırtacaksınız.:)
Kutlarım
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta