Akıl hastanesine düşen bir şahısın hastane Müdürüne
derdini şiirsel bir şekilde anlatmaya çalışması…
- - - MÜDÜR BEY- - -
Akıl pazarına açtım gönlümü
Delilere eş saydılar müdür bey!
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Ne gam serde biraz müdürlük vardır,
Sanma ki müdürler hep bahtiyardır.
Bu işi sevmedim diye yıllardır,
Söyledikçe hoş saydılar Levent bey!......Ali Rıza Atasoy
Serde biraz müdürlük olunca şiirin başlığı dikkatimi çekti, ilk etapta Abdurrahim Karakoç'un o ünlü Hakim Beğ şiirini hatırlatsa da içernik olarak farklı çok güzel ahenkli ve içten dizelerle bezeli bir şiir büyük bir keyifle okudum, bir dörtlükle katkıda bulunmak istedim, şair dostumuzu can-ı gönülden tebrik ediyorum, selamlar.
tebrih ederim çok güzel
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta