Sevdadan öte yol olurmu
Kalp sevgisiz yaşayabilirmi
Girmek kolaydır o kalpten içeriye
Çıkması o kadar kolay olurmu
Hatta hiç çıkamaz ne çok istesede
En derin izleri bırakır yüreğinde
Aşk acısı ağlatır insanı ama
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Selamı almayan dostu neyleyim
Esmezse rüzgarı yağmazsa karı
yüce olsa ben o dağı neyleyim
bitmezse kekiği çökmezse duman
poyrazı rüzgarı karı neyleyim
Güller açsın bahçesinde bağında
gençliğim geçmeden taze çağında
bülbüller ötüşsün her gün bağında
ötmeyen bülbülü bağı neyleyim
Yeter be insafsız gel insaf eyle
hayat gelip geçmez daima böyle
insafsız dostlara sen selam söyle
selamı almayan dostu neyleyim
Ali kılıç
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta