Çekip gideceğim,
Mor gecelerin duygusallığında,
Ne Titrek gölgeler,
Nede Korkak yürekler,
Olmayacak peşimde..
Sıyrılacağım,
İçimdeki sığınağın kapısından,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




çok güzel di.tıpkı bazı acılar gibi
fidan
Şiiriniz güzel,tebrik ederim.Lakin imla hataları(belki de klavye kaynaklı) insanın adeta gözüne batıyor.Sırf bu yüzden okumakta zorlandım.Düzeltirseniz sevinirim..
Geceler hep kaçmak içindir. Yüreğine sağlık.
Sıtkı Gökmen
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta