...
Bir yolculukta nelerle karşılaşacağını bilmeden yürür insan.
Varlığına inanmakta sırrı bilinmeyen bir durak.
Adını gözlerime gergefledim.
Aklıma nüfuz etti yarlığın.
Adını kalbime fısıldadım usulca,
Durmadı,taştı göz pınarlarım.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Kalbim kalbinde..
____ jâna dîla
Kısaca "aşk". Tebrikler.
"Ay Işığı..."
Ne kadar hoş bir başlık,
Aşk dediğin
"Güneş ışığında" değil
O buluta girip çıkarken ay ışığında daha bir anlamlı
Daha bir "gizemlidir.."
Aşka da o yakışır...
Görmeden gitmemeli seven,
Yaşamadan ölmemeli, "ay ışığında..."
Tebrikler şiire Tuba Hanım..
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta