Modren Aşk!
Şiir : Esat ERBİL
Dedim sevdim, dedi ben de,
Dedim gözün, dedi sende!
Dedim başka, kimse yok mu?
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Bir Konferansta Türkiye'deki durumu dile getirirken
"Ozon tabakası değil, OZAN tabakası delindi" demişlerdi,
Haklı olarak o sitemi dile getirenler........
Ayakta kalıp da "ben varım" diyerek ses veren
Bu güzel yürekli şairlere....
Selâm olsun, hepinize kucaklar doluları sevgiler, saygılar olsun.
Hepiniz Var olun değerli arkadaşlar...
Kalemleriniz yüreklerinizle beraber alkışlansın bu âlemde.
Tebrik ediyorum, yüreğinize sağlık sn Esat ERBİL üstat...
Her şey gönlünüzce olsun, esen kalınız her daim.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta