Modren Aşk!
Şiir : Esat ERBİL
Dedim sevdim, dedi ben de,
Dedim gözün, dedi sende!
Dedim başka, kimse yok mu?
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Bir Konferansta Türkiye'deki durumu dile getirirken
"Ozon tabakası değil, OZAN tabakası delindi" demişlerdi,
Haklı olarak o sitemi dile getirenler........
Ayakta kalıp da "ben varım" diyerek ses veren
Bu güzel yürekli şairlere....
Selâm olsun, hepinize kucaklar doluları sevgiler, saygılar olsun.
Hepiniz Var olun değerli arkadaşlar...
Kalemleriniz yüreklerinizle beraber alkışlansın bu âlemde.
Tebrik ediyorum, yüreğinize sağlık sn Esat ERBİL üstat...
Her şey gönlünüzce olsun, esen kalınız her daim.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta