Mutluluğun şiirini yaz deseler,
Düşündüm de,
"Mutluluğun şiire ne haceti olsun" dedi
Bi aklım,
Öbürü de;
"Mutluluk mutlu olduğunu zannetmektir"dedi.
Mutlu şiirler yazacağım bundan sonra
Sağlıklı mutlu insanların
Çocukların seslerini yazacağım
Börtü böceği
Kuşları kelebekleri
Satın alınamayan huzuru
Ah komşu kızı Müzeyyen
Daha dün şaka idin,
Ne ara bu kadar gerçek oldun?
Ne ara düşündürdün beni?
Ah komşu kızı
Tek sıkımlık şiirim kaldı
Namluya sürülmüş
Kime sıksam bilemediğim
Bilemediğim
Meğer hiçbir şey bilmiyormuşum
Terkeden terkedene
Ne demlenmeyi istedim,
Ne de dem olmayı.
İşte herşey geceye düşüp ortalık kararınca başlıyor,
Allah seni inandırsın,
Bir yudum su,
Bir yudum çay bile kafi geliyor,
Ne kadar susarsak o kadar iyi,
Bu zamana nanik yapasım var,
Elinden bütün oyuncaklarını alasım,
Avazı çıktığı kadar bağırttırasım var...
Ne zamanlara kaldık,
Kaldık ki ne kaldık...
Eğer herkesi bir renge boyasaydım,
Seni kırmızıya yakın bir nar çiçeği rengine boyardım...
Nar gibi gülerdin,
Nar gibi severdin,
Bi bereket ki sorma!
Sen benim dilimde narım,
Yüreğimde hârımsın,
Ne söz söyleyebilirim,
Ne sönerim bir an...
Güzüm,baharım dört mevsimim,
Bu sokak hiç mi kederli insan ağırlamadı?
Sanki daha önce hiç ağlayan,
Ağlamaktan gözleri kan çanağına dönmüş,
Hıçkırıklara boğulan insan görmemiş gibi bakıyor kaldırımlar.
Parkeler aralardan gözlerini kısmış,
Beni süzüyor gibiler.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!