...
Yalnızlığa bezenmiş sahir ruhumda ney'sin
Her nefes alıp verişte varlığın imgelensin
Kurumuş dallara pür'nur veren ey Rahim
Yüreğim şanını andıkça her an çiçeklensin
Küstüm, kızdım, sustum senden sonra
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Müzisyen sessizliği;
Suskun, yokluğunu özleyen sessizlik.
Vefa örneği, sözünde duran insan..
Güzeldi Azize Tebrikler
Sihirlisin, sırlısın
Yüreğimde nasırlısın…
Tebrikler
Hem "tanınmış" olacaksın
Hem de "etki altında kalan biri..."
Terslik var bu işte,
Yanılgıya düşüp bel bağlayan ne yapsın?
Şiir de o durum sanki..
Tebrikler Tuba Hanım..
Aitlik duygusu, beklenti ve yakarışı sunmaya vesile olmuş.
İlahi gibi desem yanlış olmaz sanırım
Esenlik ve sağlık dileklerimle
Emeğinize sağlık. Kaleminiz kavi olsun. Severek okudum. Yüzünüzden gülücükler eksik olmasın. Tebrik ederim
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta