ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
02.08.1945 Urfa'da doğdu.Marmara Ün.Atatürk Eğ.Fak.ingilizce öğretmenliği bölümü mezunudur.Yozgat-Sorgun-,.Urfa,Manisa-Soma ve Balıkesir'de öğretmenlik yaptı.
Elan emekli olup Balıkesir'de ikamet etmektedir.




kutlarım hece güzeli şiirinizi ve yürek sesinizi
Çok güzel Mehmet bey tebrikler
SEVGİLİ GÖNÜL DOSTU ŞAİR ADAŞIM VE KARDEŞİM!
AYIN ŞAİRİ SEÇİLMENİZDEN ZİYADESİYLE MEMNUN VE MÜTEHASSİS OLDUM. SİZİ CANDAN TEBRİK EDER, BAŞARILAR, HAYIRLI UZUN ÖMÜRLER VE SAADETLER DİLERİM.
HER ŞEYİN GÖNLÜNÜZCE TECELLİSİ DİLEĞİYLE...