M E M L E K E T
bu öyküm sevdiklerini beraberinde götüremEeyenlere armağanım olsun.
Hatırlar mısın gönül? sırtın gerisindeki armut ağaçlarımızı, hani ilyasların çayırının başındaki armutlarımızı.
hani ikimizde çok küçüktük ya işte o zamanları, nasıl hatırlamazsın hayret bir şey, aşk olsun gönül.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Uzun süredir antolojiye vakit ayıramamıştım.Nataşa isimli şiirime yazdığınız yorumdan yola çıkarak memleket şiirinize ulaştım.Duyguların dışa vurumunda -hünerden fazlası var hücrelerinizde kutlarım.Benim, gönül isminde dertleşeceğim bir dert ortağım olmadı ama-sürmeli adında bir kuzum vardı ve onunla ilgili anılarımı *küçük çobanla sürmeli kuzu*isimli şiirimde yazmıştım hatırlamama vesile oldun.Kalemin daim olsun...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta