ne güzel
bi ek yetecek seni içselleştirmeme
martılar albatros olacak sonra
karıncalar ağustos böceği
tüm mesvimler kiraz mevsimi
15/05/2006
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




'bi ek yetecek seni içselleştirmeme ' hariç tüm dizeleri beğendim.ama o içselleştirme kelimesi hiç şiirsel olmamış bence.
Güzel şiir.Özellikle son dizenin şiire kattığı hoşluk...
Şair bir zalimdir:) Yari içselleştirirken doğayı değiştimek istiyor.Bencilliğin böylesine pes-sevelim sevi-ş-lelim yeter ki:)
....bu sımsıcak,muzip şiirini kutluyorum sevgili Memed...
Sevgiyi, her zaman senin gibi, bir ekle içselleştirebilenlerle karşılaşman dileklerimle..
işte ozaman her mevsim,kiraz mevsimi..
Gözlerinden öpüyorum.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta