insanlık öldü, ateş düştü, misketlerle vurdular
bin yıldır bıkmadılar, sustuk zannedip kudurdular
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Artık sükunet istiyoruz dünya da.. Barış istiyoruz.. Dünya var olduğundan beri kavga var.. Dönüp bakalım geriye... Hani kim kavgayla kazandı istediklerini... Tarih tekerrürden ibarettir ders almasını bilmezsek.. Ve nitekim tarih öfkeye boğduğu yüreklerle tekerrür ediyor.. Teşekkürler..
Saygılarımla....
Sultan ki,.. yüreğinde nurla yaşadı (cennet mekan).
Bu suskunluk hayırdır inşallah..!
Yüreğinize sağlık..
Evet kardeşim. Sustuğumuzu zannediyorlar. Ama susmayacağız...
Tebrik ederim duyarlı kalemini...
Sevgi ve saygı ile...
Turan Orak
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta