kendimi arıyorum
rüzgâr kevgirlerinde
toz olmuşum
papatya eteklerinde
ismim esrarlı
baharın kollarında künye...
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Farklı bir şiir tadı vardı...Saygıyla kutluyorum sayın şair...
Tebrikler..
Özgün, etkili, anlamlı bir şiir.
Keyif alarak okudum. Sımsıcak bir şiir. Düşündürücü....
Tam Puan + Ant.
Sevgilerimle...
Nafi Çelik
kendimi arıyorum
rüzgâr kevgirlerinde
toz olmuşum
papatya eteklerinde
ismim esrarlı
baharın kollarında künye...
Kısa şiirlerdeki başarınızı kutluyorum herkes kısa şiirde başarılı olamıyor begenıyle okudum gönlünüze sağlık sevgilerr
kutluyorum yürek sesinizi saygımla tam puan
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta