Ben senin hiçbir şeyinim.
Karanlıkta ay ışığınım.
Ağustos'ta içtiğin suyun,
Zemheride içini ısıtan bir bardak çayınım.
Ben senin hiçbir şeyinim.
Dertlerin girdabında boğulurken,
Acılar kıskacını daraltırken gitgide,
Bir sabır, bir de şükrümüz kaldı,
Derdi veren Allah, isyan ne haddimize
Elhamdülillah.
Uğrunda yanılacak Leylalar mı kalmadı,
Yoksa yanmayı mı beceremiyor artık insanlar?
Yarı kavruk yarı çiğ
Tatsız tutsuz bir yaşamak bu.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!