16 Nisan 1994 yıllında Konya'nın Cihanbeyli İlçesisinde, Nuri ve Bedriye çiftinin ikinci ferdi olarak doğdum. Eğitimime yaşadığım Kelhasan Kasabasında yani kendi köyümde başladım.
İlk defa şiir yazmaya 5. sınıfta öğretmeninin verdiği bir ödev sonucu başladım ama yeteneğimin farkında değildim o aralar. Bir yıl sonra düzenli şiir yazmaya başladım. Hem derslerine sıkıca sarılıp hemde boş zamanlarında şiir yazmaya devam ettim.Genelikle aşk ve ayrılık üzerine şiirler yazmama karşın çevremdekilerin de etkisiyle başka konulardanda şiir yazmaya başladım. Kişisel nedenlerim yüzünden 2 yıl boyunca arkadaşlarımın ve öğretmenlerinin ısrarlarına rağmen bir mısra bile yazmadım. Ama daha sonra kendi duygularımı şiirle ifade edeceğimi anlamamla yeniden şiir yazmaya başladım ve boş zamanlarımda, ilhamında gelmesiyle şiir yazmaya devam ettim, halada yazmaya devam etmekteyim.
Eserleri
Yeni kitap ve roman çalışmalarım var bittirdiğimde yayınlıyacağım inşallah..
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!