Binmişim hayat denen huysuz yaban atına;
Sırat köprüsünde rodeo yapıyorum.
İpin ucunu yitirmişim bir kere.
Ne bindiğim atın gemi elimde,
Ne bulanık suda avladığım balık var oltada.
Zifiri karanlıkta ip/ucu arıyorum.
Bir bulabilsem her şey kolay,
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Güzel bir şiirdi. Biraz serzeniş, biraz mesaj... Tebrik ederim... Selam ve dua ile efendim...
Saflığıma vurun işte…
Ak belledim ya karayı.
Çiçekler takmalıyım ak saçlarıma,
Kara çiçekler…
Kara gözbebeklerimde büyüyen korkular gibi..
Faili meçhul bir ölüm,
Dört yanımdan omuzlamış götürüyor beni.
Ustaca yazılmış mükemmel bir şiir
yürekten tebrikler
selamlarımla
Saflığıma vurun işte…
Ak belledim ya karayı.
Çiçekler takmalıyım ak saçlarıma,
Kara çiçekler…
Kara gözbebeklerimde büyüyen korkular gibi..
Faili meçhul bir ölüm,
Dört yanımdan omuzlamış götürüyor beni.
Ustaca yazılmış mükemmel bir şiir
yürekten tebrikler
selamlarımla
ve ölüm her an gelebilir..o gelmeden renkli yaşanmalı, dolu dolu yaşanmalı hayat..
saygılar..tebrikler....
Yaşam bazen omuzlarımıza ağır gelen ,kaldıramadığımız bir yük olsa da her şeye rağmen dim dik durabilmeliyiz.Güzel bir şiir okudum kaleminizden Sn.Yıldız.Kutluyorum.
Saygımla
tebrikler hocam çok güzel olmuş elinize yüreginize beyninize sağlık..
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta