Vuslat hüzün denizinde, imdat diyor!
Hicran durmadan,kanayan yarama, tuz basıyor.
İlkbahar okyanusun dehlizlerinde, çığlık atıyor!
Hazan durmadan, yeşil dünyama, kaybol diyor?
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Ve bütün olumsuzluklara rağmen 'Hayat devam ediyor...'
Öyleyse, tersine çevirmek gerek... Bir yanlışlık olmalı yolun başlangıcında...
Tebrikler Bilgehan Hanım...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta