İllede evin
Bitmi,şti ötelerin
Apartman dairesinin üst katı kadardı menzilin
El,ayak,eş.dost terketmiş
Kalmış yanıbaşında kimsesizliğin
Elinde değneğin
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




huzurevinde belki her şeyi var
ama sıcak bir yuva ve insanın evi gibi var mı ?
Allah hepimizin son perdesini hayırlı etsin,
önemli mevzuda güzel mısralar,
kutluyorum değerli dost.
yüreğinize sağlık..:)........ANT+10
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta