-
28.10.2004
-
26.03.2007
-
15.02.2007
-
27.11.2004
-
25.10.2004
-
28.10.2004
-
28.10.2004
-
13.12.2009
-
14.01.2005
-
02.01.2007
-
27.11.2004
-
27.11.2004
-
17.01.2005
-
28.10.2004
-
17.01.2005
-
16.02.2007
-
26.10.2004
-
02.01.2005
-
14.01.2005
-
27.10.2004
-
28.10.2004
-
30.10.2004
-
30.10.2004
-
28.10.2004
-
30.10.2004
-
28.10.2004
-
30.10.2004
-
05.11.2005
-
27.11.2004
-
02.01.2005
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Kendimi bir şair olarak görmüyorum. Sadece duygularımı yazıyorum. Aslında,şiirlerimi toplayıp yayımlamayı bile aklımdan geçirmiyordum. Bana özel diye düşünüyordum. Ama bir dostum 'bu şiirleri paylaşmalısın' dedi. Herkesin bir yüreği, yaşanmışları, yaşanmamışları, yaşayamayacakları ve umutları vardır... Bu yüzden buradayım...Yüreğime, duygularıma yakın olanlara selam olsun...



