Koşamıyorum beni neden beklemiyorsun ?
Zora düşüyorum hayat beni tutamıyorsun
Bir elini verip diğer elinle itiyorsun
Kuyu dibindeyim ipi geri mi çekiyorsun ?
////////////////////////////////////////////////////////////
Gençlik baharımda tipi estiriyorsun
Evi barkı yitirdim, kar mı yağdırıyorsun ?
Bir kara gözümü aldın ama doymuyorsun
Ey hayat, bastonumu nereye saklıyorsun ?
Kayıt Tarihi : 25.09.2024 03:07:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
25/09/2024 gecesi, elleri soğuk kalmakla lanetlemiş bir gencin o ısıtamadığı ellerle yazdığı dümenden bir şiir. Hayatımda iki defa çok büyük hata yaptım, ilk yaptığımda yaptığım şeyin olmamasını o kadar istemiştim ki bir an için içime rahatlık çöküp "zamanı geriye alıp" bunu düzeltebileceğimi sanmıştım. Düzeltemedim, ve yaptığım hatayı gözümü açtığım her saniye için görmekle lanetlendim. Yaptığım bu hatanın yaptığım en büyük 2. hata olduğu kanısına ise nedensizce gelen "zamanı geri alıp düzeltebilirim" düşüncesini hissetmemden ötürü olduğunu biliyorum. Asıl merak konusu ise bu sefer ne ile lanetleneceğim ? Esenlikler diler yaşayamadığım her mutluluğu yaşamanızı temenni ederim.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!