Sen kaynayan bir gözesin içilen ama hiç doyulmayan
Seveni anlamayan sen olmayınca sana dayanılmayan,
Özlenen sensin, özleten sensin, özleyen sadece de ben
Benim için doyulmayansın, yokluğunda dayanılmayan
Gönülden sevilip kendinden başkasını sevmeyen sen
ayrılık rüzgarları da esse bir gün aniden
nerde bu sevdiğim kaldı da diyecek misin?
yıllar geçse yokçuluktan geri dönmesem
bir güzel fatiha ile dostum anacak mısın?
gülde görmediğin eline batan dikenler gibi
Ellerim ellerinin Sıçaklığına hasretken
Ilık esen sevda rüzgarını beklerken
Ben güzel seviyorum sözüne hasretken
Beni acı içinde koyan sen olmadın mı
Benim sevgimden hep uzak kalarak
Ben saçını okşarken mutluluk sarar yüzünü
Dikende olsa koparamam gönüldeki gülünü
Leylaklar çiçek açarken yirmi altı nisan günü
Gönlümden çıkmaya çalışıyor sonbahar günü
Halil ÇOLAK 3.11.2008
Gözler görmüyor,kulaklar duymuyor gerçekleri
Bulgur kaynatılır gibi kaynatıyorlar her yeri
Perişan bir vaziyette ülkede garip vatandaşın hali
Ülkenin başındakiler aciz ne yazık ki bunlar zavallı
Zavallı Milleti mi koymuşlar andavallı yerine
Sistemin çaldığı günlerimi kalan ömrümden,
Ağlarsınınız benim halime çektiğim yılları bilsen.
koymadılar goncada sararıp açmadan soldum,
Acılar içinde benim kıvrandığım halleri bilsen.
Her gelenler güçlerini benim canda sınadı,
Açılım diye diye milletin aralarını açtınız
Gül yerine milletin arasına diken diktiniz
Evli çiftlerin altına dinamitleri koydunuz
Millete bu ihaneti söyleyin nasıl yaptınız
12 mart sabahı gah kar yağıyordu gah ta karanlık
Dadaşlara Moskof ve Ermeni yapmıştı zorbalık
Düşmanları anlamıştı dadaş kolay yenilmez balık
Beyaz hüzün için de başlatıyordu kurtuluş savaşını
Seneler vardı en büyük emelleri ve ideali Rus’un derdi
Beynimin her hücresinde adın yazılı
Kalbimin tam ortasında şeklin basılı
Ruhum sana sevdalı kader sana yazılı
Bu sevda beni gözden dizden edecek
Halil ÇOLAK 10.01.10
Bu memlekette yatanlar çok sende yat uyu
Gözleriniz günlük işlerden de pek yorulmuş
Sizi yormuşlar bu haksızlığı size kim etmiş
Arkadaşım bu düzen menfaat düzeni olmuş
Çok zorlama gözlerini yazık sende yat uyu




-
Muammer Karacaoğlan
Tüm YorumlarYAZMIŞ OLDUĞUN ŞİİR İÇİN SANA YÜZLERCE BİNLERCE TEŞEKKÜRLER