ENDER ÇETİNKAYA HAYATI
Babamın görevi dolayısıyla bulunduğumuz Mersin'de doğmuşum. Tüm tahsilimi en büyük sevgilim, aşkım olan Istanbul'da yaptım. Haydarpaşa Lisesini bitirdikten sonra Yıldız Teknik Üniv. Mimarlık Fakülte'sinden mezun oldum. Yaklaşık bir yıl önce de emekli oldum. Zamanımı seyahat etmek ve okumakla geçiriyorum. Şiir sevgim ortaokul yıllarında başladı ama asla bir şair olduğumu iddia etmiyorum. Karınca kararınca içimden geçenleri karalıyorum işte. Ustam olarak Orhan Veli'yi kabul ettim çok yıllar önce. Kısaca buyum işte. Sevgi ve dostlukla.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!