Yazmak istemezdim eeee üzerine,
Ikınıp sıkınan pek çok insan var.
Hata düzelir mi diye hep sabret;
Konuşmak ve yazmak sanattır elbet!
Sunucu, yorumcu, konuşmacılar
Yapmışlar âdeta ağız birliği.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Sağ olasın, değerli dostum. Yürekten teşekkür, saygı ve selamlarımla.
Mükemmel bir hiciv.
Harika bir şiir.
Yürekten kutlarım
Sağ olasın, değerli dostum. Yürekten teşekkür, saygı ve selamlarımla.
Çok teşekkür ederim. Varsa, hakkım helal olsun, şiir dostu. Hoş ve esen kalınız. Saygı ve selamlarımla.
Sayın Seçil Bey,
Ne güzel akıl etmişsiniz cânim Türkçemizi dalayan bu parazit seslere dikkat çekmeyi ...
Hakikaten öyle...Zaten gittikçe eriyen anadili, yetmiyor gibi akıcı da kullan(a)miyoruz.
Farkındalık oluşturan şiire ve düşüncenize tebrikler
Emeğinize sağlık, umarım hatirlatmanız kulağımıza küpe olur.
Saygılarımla
Çok teşekkür ederim. Varsa, hakkım helal olsun, şiir dostu. Hoş ve esen kalınız. Saygı ve selamlarımla.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta